HTML

FullScreen

Színes, érdekes. Mint a világegyetem.

Friss topikok

  • BON: Weronika megtudta, hogy a tőle kapott avokádókrém receptje felkerült a blogra, és ennek örömére id... (2011.06.08. 19:39) Zöld és finom
  • extrém először tölts: "ugyanis a perec inkább nincs, mint van" - legjobb perecleírás!! :D (2011.06.06. 22:19) Evés, ivás 1.
  • BON: megpróbálom újra: szeretném megjegyezni, hogy időközben kissé elszégyelltem magam emiatt a bejegyz... (2011.04.23. 10:57) Ez egy open letter
  • zip: jokat irsz! :) az idö erzekelesevel sok tudos foglalkozik, es kepzeld arra jöttek ra, hogy a föld ... (2010.01.31. 09:00) Telik az idő
  • Ghisallo: @BON: nincs vita, tényleg nem nagy teljesítmény (2010.01.13. 17:12) Átvitt értelem

Linkblog

...tágul, mint a világegyetem...

2009.03.29. 13:55 BON

Fületek nyissátok gyorsan

Címkék: zenezenezene

 

 

 

 

 

Ezt a szánalmasra szerettem volna posztolni, de valamiért könnyűnek találtatott. Bár nem kerestem, mégis rátaláltam, és nagyon örvendeztem, mert annak idején is imádtam. Ráadásul végig összekevertem ezzel, mert teljesen egyformán kezdődnek. Izgi feldolgozás itt. A Wheatus az idő múlásával egyre jobb lett, érdemes a többi számukat is meghallgatni, főleg ezt. A punk zene és a számok szövegei úgy viszonyulnak egymáshoz, mint a tyúk, meg a tojás, úgyhogy ideidézem ezt is, meg ezt is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fullscreen.blog.hu/api/trackback/id/tr601032938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása