HTML

FullScreen

Színes, érdekes. Mint a világegyetem.

Friss topikok

  • BON: Weronika megtudta, hogy a tőle kapott avokádókrém receptje felkerült a blogra, és ennek örömére id... (2011.06.08. 19:39) Zöld és finom
  • extrém először tölts: "ugyanis a perec inkább nincs, mint van" - legjobb perecleírás!! :D (2011.06.06. 22:19) Evés, ivás 1.
  • BON: megpróbálom újra: szeretném megjegyezni, hogy időközben kissé elszégyelltem magam emiatt a bejegyz... (2011.04.23. 10:57) Ez egy open letter
  • zip: jokat irsz! :) az idö erzekelesevel sok tudos foglalkozik, es kepzeld arra jöttek ra, hogy a föld ... (2010.01.31. 09:00) Telik az idő
  • Ghisallo: @BON: nincs vita, tényleg nem nagy teljesítmény (2010.01.13. 17:12) Átvitt értelem

Linkblog

...tágul, mint a világegyetem...

2009.12.10. 14:15 BON

Kilgore Trout (aka Kurt Vonnegut)

Címkék: facebook életmód

 

 

 

 

 

 

Dexter kapcsán lentebb már szóba került Kurt Vonnegut. Ő írta a Bajnokok reggelije című könyvet. Amikor Vonneguttal találkoztam, már úgy jártam könyvtárba, hogy a hülye című könyveket kerestem, mert a neves írók közül azokat, akik érdekeltek addigra mind kivégeztem. Miután a nevekből nem tudtam kiindulni, maradtak a címek. Így találtam meg Vonnegutot (Bajnokok reggelije) és például Ladislav Fuchs-ot is (Mooshaberné egerei). A folytatás egyértelmű volt, rajongó lettem. Vonnegut azon írók egyike, akit az ember vagy azonnal megszeret, vagy sohasem, és egyébként az összes könyvének hülye címe van. Kurt Vonnegut két éve meghalt, de még mindig fent van a Facebook-on. Lehet, hogy erről valahogy mindenki megfeledkezett, de az is lehet, hogy szándékos. Aki tag, nézze meg! Olyan, mintha még mindig élne. 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fullscreen.blog.hu/api/trackback/id/tr111583524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zip 2009.12.14. 21:30:26

vajon ha bejelölöm, visszaigazol?

BON · http://fullscreen.blog.hu/ 2009.12.14. 23:14:45

@zip: nem tudom zsuzsa, próbáld ki. főleg, ha ismerted, mert nem rajongói oldal. szerintem te félreértetted ezt a bejegyzést, és szívem szerint kimoderálnám, de nem teszem. inkább válaszoltam. tekintsd ezt baráti gesztusnak. ha megadod a facebook hozzáférésedet, szívesen leszedlek, ha meghaltál. majd eszembe jut...

zip 2009.12.15. 14:31:54

en csak azert kerdeztem - es gondoltam valoban komolyan a kerdest - mert tenyleg vannak olyan csaladtagok, akik eltetik az ilyen profilokat az illetö halala utan.

amugy szembe nem jutna egy halottat belelölni. söt halott neveben visszajelölni sem.
de ha mar igy felajanlottad, ha esetleg meghalok, lehet tied ez a feladat. :)
süti beállítások módosítása