HTML

FullScreen

Színes, érdekes. Mint a világegyetem.

Friss topikok

  • BON: Weronika megtudta, hogy a tőle kapott avokádókrém receptje felkerült a blogra, és ennek örömére id... (2011.06.08. 19:39) Zöld és finom
  • extrém először tölts: "ugyanis a perec inkább nincs, mint van" - legjobb perecleírás!! :D (2011.06.06. 22:19) Evés, ivás 1.
  • BON: megpróbálom újra: szeretném megjegyezni, hogy időközben kissé elszégyelltem magam emiatt a bejegyz... (2011.04.23. 10:57) Ez egy open letter
  • zip: jokat irsz! :) az idö erzekelesevel sok tudos foglalkozik, es kepzeld arra jöttek ra, hogy a föld ... (2010.01.31. 09:00) Telik az idő
  • Ghisallo: @BON: nincs vita, tényleg nem nagy teljesítmény (2010.01.13. 17:12) Átvitt értelem

Linkblog

...tágul, mint a világegyetem...

2013.12.23. 17:47 BON

A karácsony körülvesz

Címkék: karácsony

Ismét teljes erővel lecsapott a karácsony, de annyira, hogy fel kell vetnem a témát. A karácsony katasztrofális. Rengeteg pénzbe és időbe kerül, pedig valójában senki sem élvezi, különös tekintettel a bevásárlás részére. Az évek során megpróbáltam elhitetni magammal, hogy szeretem, mert a karácsonyt mindenki szereti, de nem szeretem, ez már biztos. És annyira zavar, hogy zavar, hogy kidolgoztam egy elviselhető karácsony tervét, íme:

A fa magassága nem haladhatja meg az egy métert (100 cm). A többi pazalás. A karácsony legyen tematikus az ajándékok tekintetében. A magam részéről jövőre a "könyvkarácsonyt" tervezem bevezetni. Ez azt jelenti, hogy a család tagjai egy megállapodott értékben könyvet, illetve könyvutalványt vásárolnak egymásnak. A könyvutalvány esetében ügyeljünk arra, hogy az ajándékozott számára elérhető legyen a beváltóhely. A tematika lehet még fürdőszoba, meglepetés, konyha, utazás, tulajdonképpen bármi. A tematika alól kivételt természetesen képeznek a kisgyermekek, nekik ajándékozzunk bátran bármit.

Az ötletet egyébként a húsvét adta. Az is egy keresztyén ünnep, ennek ellenére nem csinálunk belőle ekkora hűhót. Itthon egyelőre nem vetettem fel az elképzelést, de alkalomadtán beszámolok az eredményekről, amennyiben lesznek. Addig is vegyen körül mindenkit a karácsony!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fullscreen.blog.hu/api/trackback/id/tr505705813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása