HTML

FullScreen

Színes, érdekes. Mint a világegyetem.

Friss topikok

  • BON: Weronika megtudta, hogy a tőle kapott avokádókrém receptje felkerült a blogra, és ennek örömére id... (2011.06.08. 19:39) Zöld és finom
  • extrém először tölts: "ugyanis a perec inkább nincs, mint van" - legjobb perecleírás!! :D (2011.06.06. 22:19) Evés, ivás 1.
  • BON: megpróbálom újra: szeretném megjegyezni, hogy időközben kissé elszégyelltem magam emiatt a bejegyz... (2011.04.23. 10:57) Ez egy open letter
  • zip: jokat irsz! :) az idö erzekelesevel sok tudos foglalkozik, es kepzeld arra jöttek ra, hogy a föld ... (2010.01.31. 09:00) Telik az idő
  • Ghisallo: @BON: nincs vita, tényleg nem nagy teljesítmény (2010.01.13. 17:12) Átvitt értelem

Linkblog

...tágul, mint a világegyetem...

2009.11.24. 20:43 BON

Csendes éj

Címkék: vau vau életmood

 

 

 

 

Sikerült olyan hosszú ideig egy nyugat-európai nagyvárosban élnem, hogy amikor honvágy miatt visszaköltöztem ebbe a kelet-európai, viszonylag nagyobb városba, egy hónapig gyötört a depresszió. Ezt úgy kell elképzelni, hogy abszolút képtelen voltam kimenni az utcára "ezek közé a zombik közé". Azóta persze sokkal jobban vagyok, és egyáltalán nem bántam meg, hogy hazajöttem. Pedig vég nélkül sorolhatnám, hogy ott bezzeg esőben sem kell gumicsizma, mert a víz lefolyik a járdáról, meg nincs sebességkorlátozás az autópályán,  meg van bicikliút mindenhol, meg van rendes vajas croissant minden pékségben, meg vasárnap délután kettőig lehet reggelizni a kávézókban,  meg minden koktélbárban van happy hour, meg jóval kevesebb a zombi, satöbbi, satöbbi, satöbbi. A legérdekesebb mégis az, hogy az ottani városokban éjszakánként nincs kutyaugatás, ami Magyarországon kizárólag Budapest belvárosában fordulhat elő. Ezzel vajon arra célzok, hogy az ottani városok városok, míg az itthoniak inkább nagyra nőtt tanyák? Igen. A kutyaugatás például egyáltalán nem hiányzott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fullscreen.blog.hu/api/trackback/id/tr641549961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása